hejsanhoppsan!♥

Så där, bloggen fixad igen J hihihihi.

Headern gjorde jag nyss och blev rätt så nöjd, vad tycks ? fick bli någon konstig bakgrund också ;)

________________________________________________________________________

iallafall så kom jag hem nyss, har varit med camilla och joline, vi åkte först hem till joline hon skulle bara byta byxor sen åkte vi till konsum, sen stack vi till henne igen och kolla lite tv, sen drog vi hem det var inte så mycket men det var kul

Btw, jag e duktig har suttit i två timmar och skrivit klart specialarbetet, vi har inlämmning imorogon så jag hae lite brottom men nu e jag äntligen klar :D

 

ni får ha det, puss

 



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fin blogg! :)

2011-04-30 @ 13:00:13
URL: http://solkvints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0