soooooooo happy :D

hejhej, har tyvär inte hunnit blogga förän nu, jag har varit ute hela dagen. det är ju så fint väder :D då sk aman inte vara inne vid datan ;) iallafall vi grilla idag, grymt gott :) sen så har jag fixat massa i stugan, jag har städat den eftersom det var jätte skitet och massa spindelnät.. usch :( men nu är det klart och imorgon flyttar jag ut i stugan :D underbart..

glömmde visa igår.. mamma var på gekås igår och jag fick en mp3 som jag ville ha :D
sjukt bra och jätte snygg ;)



den gröna fick jag, så sjukt liten men endå så sjukt bra :D

btw, jag är sjukt glad, venne varför men känner mig så himla glad :D



ni får ha det, nu ska jag sätta på tv: n och se om det kommer något bra :)
puss!

Kommentarer
Postat av: stina :)

Vad fin blogg! :D

2011-04-30 @ 23:23:11
URL: http://stinamyblog.blogg.se/
Postat av: kajsa söderlund

fin blogg! <3

2011-05-01 @ 12:21:53
URL: http://fucktheheaters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0