underbara väder! :D

hejhej, precis kommit hem från en prommenad med hundarna. :D

jag åt ju pizza innan, super god var den :P jag beställde en damore fast jag åt bara halva för blev så jäkla mätt!

sen tänkte jag ta och gå ut och sola lite om vädret håller i sig och solen kommer fram ;)

måste berätta, jag fick brev hem idag från gymnasiet jag har sökt till, att dom ville att jag skulle komma dit och hälsa på så att jag ska se hur dte ser ut och så, och få se på elevhemmen eftersom jag ska bo där sen :D gööööttt (Y)
jag kom ju in på mitt första val! fast säger inte vad det var.. hihihih

nu ska jag ta med mig datan ut och kolla lite klänningar på nelly och så, se om jag hittar något till balen  :D måste ju ha en ny klänning då, jag har ju så fula ;)

men vi ses, puss :) :) :)



Kommentarer
Postat av: Filippa

sv; tack så mycket!

du har också väldigt fin blogg, speciellt som nybörjare! :D

2011-04-29 @ 19:55:32
URL: http://[email protected]
Postat av: jasmine

Jätte jäte fin blogg, har du gjort den själv?

Alltså designen.

2011-04-30 @ 11:26:58
URL: http://missjasminee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0