:(!

hejhej. förlåt att jag inte har bloggat på länge men har inte haft tid. skolan går faktiskt före.. sorry :( iaf dagen har varit awesome.. jag vakna gick upp åt och fixa mig sen drog jag och mötte camilla sen joline och vi mötte tina.. sen gick vi hem till joline och var där en stund.. gjorde inget specielt. sen gick jag hem och åt :D pizza :) sen kom tina och camilla till mig och vi kolla på film.. sjukt bra var den.. sen åkte dom hem båda och nu sitter jag här och tråkar som faen :( hejdå! nu ska jag tråka vidare.. bloggar mer sen när jag har lust. just nu har jag inte lust med någonting!

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; tusen tack för att du röstade ,ja glänkar dig senare idag ! jag har vinnut ipaden nu :D:D:D

2011-05-15 @ 11:45:44
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0